;

dAn DeMi WaKtU

Search This Blog


Sunday 4 October 2009

reTro_reTri dunia KU

salam,
Kat Ofis,atas kerusi....:)

~ dah lame rasenye tak menaip ape2 kat renungan semalam ini..disebabkn kebusy-an yg melanda cm tsunami yg amat dasyat..:)

~ape ye nk dicoret kan dalam entry kali ni..oyee mungkin impian aku ingin dikongsikan..sebenarnye aku minat sangat gan barang2 klassic ni..tak taulah memang jiwa orang lame2 dah sebati dalam jiwa aku ni kot..huhu...Citer pasal barang klassic ni ,aku teringin sangat nk beli kete ala2 MR BEAN gitu kecik+comel..Kalau terpandang je kelibat nye,jawabnye tak berkelip lah mata hitam ku memandang "SIDIA",huhuh..Sampai sekarang aku belum merasa naik,kalau dapat naik+jalan2 jadilah..so, pada sape2 kawan2 yang ada MINI AUSTIN jemput2 aku sekali(ayat simpati)..kekadang tu terfikir jugak aku, nape lah aku tak dilahir kan pada zaman2 60'an..kalau X boleh lah aku dressup 60'an gitu(rambut afro+seluar yengky+baju fitt)..Haahha 60'an2 dah 30 tahun berlalu...

~ ini lah S!DIA yang dimaksudkan

~citer pasal motor pulak,VESPA lah menjadi idaman..dulu time aku study selalu lah jalan2 naik vespa coz kawan aku ramai yang ada vespa..so takde lah heran sangat cume xdapat beli je..dulu pernah jugak kumpul duit nak beli tapi tak sempat nk cukup ada je duit nak pakai..1 lagi mendapat tentangan yang hebat dari mak aku katenye:

~ kapan aku mau memiliki KAMU

MAK: "Angah xyah lah membazir duit beli motor lame tu,membazir je.."

Kawan aku pun ada yang bagi pendapat katenye:

KAWANKU: "Ape lah ko ni,suka sangat gan besi buruk tu..sekarang teknologi dah canggih lah, tak pakai motor cam tu"

*AKU: dengar je pendapat dari mereka yang dekat,so merendahkan peratus semangat aku nak memperjuakan THINKING of RETRO ...

~ mungin lepas ni klu ada duit2 lebih bawah bantal,insyallah KAU MILIK KU

2 comments:

  1. awk suke vespa ek..?ayah sy ade le sebijik..xpakai pun..ade jek tersadai kt umah tu..kdg2 jek ayah pakai..klu nk, amik le kt umah..deal ngan ayah sy.. :)

    ReplyDelete
  2. oyeke awk..(^_^)
    kalau macam tu boleh lah...
    kena baik2 gan ayah awak dulu baru dapat...
    macam 1)tolong sapu halaman umh awk...
    2)mop lantai..
    3)gi beli barang dapur..
    huhuhuh

    ReplyDelete